قوانین پرمیموم پارک / premium-park
شرایط و مقررات (Terms of Service) :
تعهدات پریمیوم پارک :
-نظر به این که حوزه فعالیت سایت پریمیوم پارک " کارت اعتباري ارزی" می باشد لذا این فروشگاه به هیچ سازمان دولتی یا خصوصی مربوط نمی باشد.
-لایسنس ها و کارت های اعتباری ارزی موجود در فروشگاه پریمیوم پارک تنها دارای اعتبار زمانی بوده و فاقد ارزش گذاری مادی و در نتیجه واگذاری و بازفروشی به غیر می باشد ، لذا کاربر نهایی قابلیت تبدیل اشتراک خود به ارز واقعی یا هرگونه احتکار یا انبار کردن آن را نخواهد داشت.
-مجموعه پریمیوم پارک اعلام می دارد که این مجموعه هیچ گونه نقل و انتقال ارزی در داخل کشور و یا به کشورهای دیگر از منابع داخلی نداشته و ندارد و کلیه فعالیت های وب سایت ازجمله فروش اشتراک و کارت های اعتباری ارزی از طریق منابع ارزی خارجی شخصی مالکان مجموعه پرداخت می گردد.
-همچنین اعلام می داریم این سایت کلیه فعالیت های این مجموعه به ریال بوده و در داخل کشور هیچ ارز دیگری قابل قبول نیست.
-تمامی لایسنس ها و اشتراک های گردآوری شده در پریمیوم پارک از شرکت ها و کمپانی های ثالث خارجی (غیر بومی) بوده که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده اند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک کانال یا سرویس های صاحب امتیاز داخل کشور در این کانال به فروش نمی رسد.
-پریمیوم پارک امکان طرح شکایت یا دریافت پشتیبانی در طول اشتراک را از طریق سامانه پشتیبانی کانال تلگرام را به مشتریان خود می دهد.
-مجموعهی پریمیوم پارک واسط خرید اشتراک و لایسنس محصولات خارجی می باشد ؛ و سازندهی نرم افزار و مالک سرویس نمی باشد ، لذا مسئولیت هرگونه تغییر در سیاست های سرویس ثالث و یا ناسازگاری برنامه یا سرویس با کامپیوتر و یا تلفن همراه کاربر ، بر عهدهی پریمیوم پارک نمی باشد ؛ از این روی ، به کاربران گرامی توصیه می شود ، پیش از خرید ، تحقیقات لازم را به عمل آورده و برنامه یا نرم افزار مربوطه را بر روی دستگاه خود نصب نموده و از عملکرد آن مطمئن شوند و آنگاه اقدام به خرید نمایند.
-پریمیوم پارک هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
-پریمیوم پارک هیچ گونه مسولیتی در قبال تغییر تعرفه های سرویس ثالث ندارد.
-در صورت بروز هر گونه مشکل که منشا آن پریمیوم پارک نباشد؛ مانند: بلایای طبیعی، شورش، آشوب اجتماعی، محدودیتهای دولتی، تغییر سیاست های سرویس ثالث ، اختلال کارکرد سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ، مشکلات اینترنت کاربر ، مشکلات و محدودیتهای مخابراتی کشور و یا تحریم های بین المللی یا فیلتر شدن سرویس/برنامه/سایت شرکت ثالث و … مسولیتی بر عهدی پریمیوم پارک از بابت جبران خسارت و برگرداندن هزینه های اصلی نخواهد بود.
-اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه پریمیوم پارک مسئولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد.
-مجموعه پریمیوم پارک هیچگونه مسئولیتی مبنی بر موجود یا ناموجود بودن محتوای مورد نظر کاربر ، در سرویس یا محصولی که خریداری کرده است ندارد.
-مجموعه پریمیوم پارک پرداختیار واسط است و اطلاعات ذکر شده در صفحه محصول برای آشنایی بیشتر کاربر با محصول ذکرشده است و گاهن ناقص و یا به دلیل تغییر سیاست سرویس دهنده ثالث تفاوت پیدا میکنند، در نتیجه متنی یا بندی از آن قابل استناد نیستند و سرویس دریافت شده، قابل کنسل شدن و یا عودت وجه به این دلیل را نخواهد داشت. کاربر موظف است قبل از خرید، تحقیق کافی به عمل آورده و از خدمت مورد نظر در کانال سرویس دهنده ثالث مطمئن گردد.
-کاربر موظف می باشد قبل از خرید محصول، در رابطه با شرایط و نحوه اجرای آن تحقیق کافی را به عمل بیاورد. پریمیوم پارک مسولیتی در قبال عدم آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ندارد.
-کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پریمیوم پارک ، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه پریمیوم پارک نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
-مجموعهی پریمیوم پارک می تواند در هر زمان و بدون دلیل کیفیت ارایه خدماتش را به صلاحدید خود تغییر دهد یا به ارایه خدماتش پایان دهد.
-در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
-ثبت سفارش ، عضویت و به طور کلی استفاده هر یک از خدمات پریمیوم پارک به معنی پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات وبسایت در همین صفحه میباشد.
-کاربر موظف است علاوه بر رعایت و پذیرش قوانین پریمیوم پارک ، قوانین شرکت تولید کننده نرم افزار یا سرویس ثالث را نیز رعایت نماید، در صورت تخطی از قوانین مسئولیتی متوجه پریمیوم پارک نخواهد بود. برای مشاهده این قوانین به وبسایت شرکت ثالث مراجعه نمایید.
-تمامی مطالبی که در این سایت ، نظیر بخش های “مرکز آموزش” یا “سامانه پشتیبانی” و … در سایت منتشر می گردند، در حکم قوانین بوده و رعایت و پذیرش آن توسط کاربر الزامی می باشد.
-هر مشتری موظف است برای خرید از سایت پریمیوم پارک ، مالک یک ایمیل و شماره تلفن شخصی متعلق بود خود باشد و در صورتی که اثبات شود اطلاعات دریافتی متعلق به شخصی دیگری است، مجموعه پریمیوم پارک می تواند از ارائه خدمات امتناع ورزد.
-آدرس ایمیل کاربر بعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر می باشد.
-مسئولیت اشتباه در انتخاب محصول و خریداری نمودن آن ، به دلیل بی دقتی کاربر ، بر عهده کاربر می باشد و امکان مرجوع کردن لایسنس و یا تعویض آن با نوع دیگر ، مطلقاً وجود نخواهد داشت. زیرا لایسنس ها بلافاصله پس از خرید کاربر صادر شده و امکان مرجوع کردن آن به پنل صادر کنندهی لایسنس وجود ندارد.
-کاربر متعهد است از خدمات پریمیوم پارک در چارچوب قوانین و اصول اخلاقی استفاده نماید، یعنی نباید خدمات مذکور را ابزاری جهت سوء استفاده قرار دهد.
-استفاده از خدمات پریمیوم پارک برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به دارایی های فکری پریمیوم پارک ایجاد نمی کند. کاربر نباید در اموال مذکور دخل و تصرف نماید. مثلا طرح های موجود در سایت پریمیوم پارک را کپی کند و آن ها را در سربرگ و یا کارت ویزیت خود مورد استفاده قرار دهد.
-چنانچه هزینه های خدمات ، نرخ ارز خارجی و ... افزایش یابد، پریمیوم پارک می تواند نرخ پلن های خود را بلافاصله افزایش دهد.
-کاربر موظف است در صورت ارتباط با پشتیبانی ، مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
-هرکاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در سایت پریمیوم پارک ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب می شود و حق مسدود کردن یا حذف حساب های کاربری جعلی یا تکراری در هر زمان بدون اطلاع قبلی برای پریمیوم پارک محفوظ خواهد بود.
-چنان چه برای پریمیوم پارک مشخص گردد که وجه واریزی مستحق اللغیر بوده و متعلق به شخص دیگری می باشد و یا این که اشخاص ثالث با عنوان برداشت غیرقانونی وجه از حساب خود شکایتی مطرح نمایند پریمیوم پارک اقدام به قطع فوری ارایه خدمات موردی و کلی، همراه فسخ قرار داد به کاربر می نماید.
-ممکن است علاوه بر تعهدات این قرارداد، هر یک از خدمات دارای مقررات خاص باشد. کاربر علاوه بر تعهدات مندرج در این قرارداد، ملزم به رعایت سایر مقررات مرتبط با خدمات است که در سایت پریمیوم پارک اعلام می شود.
-آدرس ایمیل کاربر بعنوان محل دریافت محصول تلقی گردیده و عواقب درج اشتباه آدرس به عهده خود کاربر می باشد.
-درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد پریمیوم پارک مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
-با توجه به این که ثبت سفارش به صورت سیستمی انجام می شود، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
-پریمیوم پارک جهت اطمینان از صحت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری جهت احراز هویت درخواست کند.
-مدت زمان تحویل سفارش از سمت پریمیوم پارک آنی و لحظه ای نخواهد بود و در شرایط عادی ممکن است بین 1 الی 96 ساعت به طول بی انجامد، در صورت بروز شرایط ویژه سرویس دهنده مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا 2 برابر خواهد بود.
-مجموعهی پریمیوم پارک حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس ها را برای خود محفوظ می دارد و در حالت هایی که امکان ارائه یکی از سرویس ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس دهنده می تواند درخواست مشترک مذکور را لغو نماید، در این صورت وجه دریافت شده کاملا به حساب معرفی شده از سمت مشترک، بازگردانده خواهد شد.
-مدت زمان اشتراک شما به معنی مدت زمان گارانتی تعویض اکانت یا لایسنس خریداری شده می باشد و محصول ارسال شده دارای گارانتی تعویض اکانت در طول دوره ی اشتراک بوده و در صورت اتمام زمان اشتراک یا بروز هر گونه مشکل در پریمیوم بودن اکانت با ارتباط با پشتیبانی ، محصول مربوطه تعویض خواهد شد لذا در صورت بروز هرگونه مشکل به پشتیبانی پیام ارسال کنید.
-اشتراک شما از زمان تحویل محاسبه می شود و ارتباطی به میزان استفاده شما از سرویس مربوطه ندارد لذا در صورت استفاده نکردن شما، مجموعه پریمیوم پارک مسولیتی در قبال روز های از دست رفته اشتراکتان ندارد و پس از اتمام این مدت ، ضمانت و پشتیبانی آن سفارش نیز به اتمام می رسد.
-مدت زمان ضمانت و پشتیبانی برای لایسنس و اشتراک های مادام العمر (Lifetime) حداکثر یکسال می باشد.
-کاربر موظف است در زمان بروز مشکل برای لایسنس و اشتراک خود، مورد را در همان زمان به پشتیبانی مجموعه اطلاع دهد و پس از اتمام اشتراک، امکان ضمانت و پشتیبانی برای اشتراک مربوطه وجود نخواهد داشت.
-پریمیوم پارک هیچ گونه مسولیتی در قبال عدم دانش و آگاهی کاربران در رابطه با استفاده از سرویس ، اختلال کارکرد خود سرویس ها و باگ نرم افزاری شرکت ثالث ندارد لذا پشتیبانی محصول تنها شامل مشکلات ناشی از خود لایسنس می باشد.
-شایان ذکر است خدمات آموزش نظیر : آموزش آپدیت و به روز رسانی نرم افزار، نصب نرم افزار، نحوه فعال سازی و استفاده لایسنس و… جزء وظائف اپراتور پریمیوم پارک نمی باشد.
-مسئولیت توجه به نکات نگهداری و استفاده اکانت و لایسنس ها برعهدهی خود کاربر میباشد و در صورت عدم توجه به این نکات ، مجموعهی پریمیوم پارک هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
-در محصولات اشتراکی ، در صورت دستکاری اطلاعات یا حتی به اشتراک گذاشتن لایسنس ، مجموعهی پریمیوم پارک هیچگونه مسولیتی در قبال پشتیبانی لایسنس مربوطه نخواهد داشت و از گارانتی تعویض اکانت ساقط شده و دسترسی شما بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
-به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی که تحویل داده شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
-در صورتی که کاربران محصول یا سرویسی از پریمیوم پارک خریداری کرده باشند و مدت زمان اشتراک آنها به پایان رسیده باشد پریمیوم پارک میتواند سرویس آنها را غیر فعال کند.
-کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق پشتیبانی پیگیری نمایند و از ارسال پیام های مکرر برای یک موضوع جدا خودداری کند.
-مجموعهی پریمیوم پارک هیچگونه پشتیبانی حضوری ندارد.
-کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت با پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را با لحنی کاملا رسمی در نهایت آرامش و ادب مطرح نماید و در صورت هر گونه پرخاشگری، بی ادبی یا بی احترامی ، ادامه گفتگو مسدود شده ، سفارش وی لغو شده و دسترسی کاربر به سرویس بدون عودت دادن وجه بسته خواهد شد.
-کاربر می بایست متن ارسالی را حتما به زبان فارسی با لحنی کاملا رسمی ارسال کند، به تیکت ها و پیام های غیر رسمی یا به صورت فینگلیش یا زبان دیگری ارسال شده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.
-اپراتور پریمیوم پارک متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن مشکلات مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید. پریمیوم پارک هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکت های تکراری، دارای عنوان نامناسب یا سوالات نامفهوم ندارد.
-اعلام انصراف یا درخواست تعویض اکانت کاربر، تا قبل از انجام و نهایی سازی سفارش و یا ناتوانی پریمیوم پارک در ارائه لایسنس مورد نظر قابل قبول است. در صورت انصراف وجه پرداختی به فاصله 7 روز کاری عودت می گردد.
-نوع فمیلی، اشتراکی، دانشجویی و یا اختصاصی بودن سرویس ها به صورت کاملا واضح برای تمامی محصولات درج شده است، لذا به هیچ عنوان امکان عودت وجه برای دلایلی از این قبیل وجود نخواهد داشت.
-استرداد وجه برای محصولاتی که حالت فمیلی و اشتراکی دارند، فقط در صورت استدلال منطقی خریدار وجود دارد.
-در صورتی که کاربر پس از فعال سازی اشتراک های که حالت فمیلی و اشتراکی دارند ، با استدلال منطقی از خدمات انصراف دهد، مبالغ پرداخت شده بابت کارمزد خدمات ، شارژ حساب کاربری ، مدت زمان استفاده عودت داده نخواهد شد و از مبلغ کلی استرداد کسر خواهد شد.
-به هیچ عنوان برای محصولات غیر فمیلی یا اختصاصی فعال شده اند ، امکان استرداد وجه یا تعویض محصول وجود ندارد.
-در صورت قطع خدمات کاربر به هر علت، نظیر : عدم توجه به قوانین و .... خسارتی به وی تعلق نخواهد گرفت و وجهی برگردانده نمی شود.
ضوابط حق نشر و استفاده:
_تمامی لایسنس ها و اشتراک های گردآوری شده در پریمیوم پارک از شرکت ها و کمپانی های ثالث خارجی (غیر بومی) بوده که کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده اند و هیچ گونه لایسنس و اشتراک سایت یا سرویس های صاحب امتیاز داخل کشور در این سایت به فروش نمی رسد.
-استفاده از خدمات پریمیوم پارک برای کاربر یا مخاطب هیچ حقی نسبت به دارایی های فکری پریمیوم پارک ایجاد نمی کند. و هر گونه کپی برداری ، به هر نحوی شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.
-محتوای حساب کاربری و اطلاعات کاربر نزد پریمیوم پارک محرمانه است و تنها با حکم قانون و یا مراجع قانونی در اختیار دیگران قرار خواهد گرفت. پریمیوم پارک جهت تامین امنیت اطلاعات کاربر تلاش خواهد کرد اما امنیت حساب کاربری در برابر اقدامات غیرقانونی اشخاص ثالث را تضمین نمی کند.
-ما از اطلاعاتی که جمعآوری میکنیم (مثل نشانی رایانامهتان یا شماره تلفن) برای تعامل مستقیم با شما و اطلاع رسانی استفاده میکنیم.
-مجموعه پریمیوم پارک مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، اپلیکیشن ها و یا برنامه های مورد استفاده کاربر را ندارد.